Huidtherapie Rijswijk

De huidtherapeuten van Polikliniek de Blaak Rijswijk bieden een breed scala aan behandelingen. Huidtherapie richt zicht op behandeling van huidaandoeningen en cosmetische huidproblemen.  De huidtherapeuten in Rijswijk zijn aangesloten bij NVH en voldoen aan de eisen van het kwaliteitsregister paramedici. Bovendien werken de huidtherapeuten en dermatologen bij Polikliniek de Blaak nauw samen om het beste resultaat voor de patiënten te bereiken.

resurfacing huidAandoeningen behandelen in Rijswijk

De aandoeningen die de huidtherapeuten in Rijswijk kunnen aanpakken zijn:

• Acne en acnelittekens
  • Roodheid, couperose en rosacea
  • Pigmentvlekken
  • (Over)beharing
  • Rimpels en slappe huid
  • Futloze of grauwe huid

Tijdens het gratis consult in Rijswijk zal de huidtherapeut de huidaandoening goed bekijken en bespreken. De patiënt krijgt tijdens dit gesprek advies over de meest geschikte behandeling, de duur van de behandeling en de kosten. Als er vergoeding mogelijk is door de Zorgverzekering dan zal de huidtherapeut dit ook toelichten. Het advies is vrijblijvend dus je kunt er nog eens rustig over nadenken of je een afspraak maakt voor de behandeling.

rimpels behandelen laserBehandelingen bij de huidtherapeut

Onze afdeling huidtherapie beschikt over de meest moderne apparatuur om de huid veilig en effectief te behandelen. De behandelingen die wij aanbieden in Rijswijk zijn als volgt:

• Chemische peeling
  • Dermapen
  • Elektrische epilatie
  • Fractionele CO2-laser
  • Laserontharen
  • Vaatlaser

De huidtherapeut zal je adviseren welke behandeling het meest geschikt is voor jouw wensen. De behandelingen zijn gericht op huidverbetering, huidverstrakking en huidverbetering.

Erkende kliniek voor huidtherapie

Onze huidtherapeuten in Rijswijk hebben een afgeronde HBO opleiding huidtherapie. Polikliniek de Blaak heeft al meer dan 30 jaar ervaring in huidbehandeling. Bovendien heeft onze kliniek het ZKN Keurmerk. Om dit keurmerk te mogen gebruiken wordt onze kliniek in Rijswijk ieder jaar gecontroleerd door een onafhankelijk certificeringsbedrijf dat het onderzoek van het ZKN keurmerk mag uitvoeren.

Afspraak maken in Rijswijk

Ben je benieuwd naar de mogelijkheden van behandeling bij onze kliniek in Rijswijk? Maak dan nu een afspraak voor een gratis consult bij onze huidtherapeut op telefoonnummer 085-4881700

Huidtherapie Rijswijk