Door het invullen van deze vragenlijst kunnen wij de kwaliteit en veiligheid van zorg nog verder verbeteren. Het invullen van het ZKN Klanttevredenheidsonderzoek van Polikliniek de Blaak kost niet meer dan 5 minuten. Hieronder treft u een aantal vragen aan. Wilt u zo vriendelijk zijn om bij elke vraag met een schaal van 1 tot en met 10 uw tevredenheid te vermelden? Een '1' staat voor zeer ontevreden en een ’10’ voor zeer tevreden. Als de vraag niet van toepassing op u is, mag u de vraag open laten of n.v.t. invullen.
1.
Door wie bent u behandeld?
11.
Waarom heeft u voor deze kliniek gekozen (i.p.v. ziekenhuis of andere kliniek)?
(u kunt meerdere antwoorden aankruisen)
12.
Wat zou u graag verbeterd zien aan de dienstverlening van deze kliniek?
13.
Wat is uw meest positieve ervaring met deze kliniek?
14.
Hoe bent u met deze kliniek in contact gekomen? Via:
Met hartelijke dank voor uw moeite,
Directie en medewerkers
Polikliniek de Blaak
E-mail