Klanttevredenheidsonderzoek

Door het invullen van deze vragenlijst kunnen wij de kwaliteit en veiligheid van zorg nog verder verbeteren. Het invullen van het ZKN Klanttevredenheidsonderzoek van Polikliniek de Blaak kost niet meer dan 5 minuten. Hieronder treft u een aantal vragen aan. Wilt u zo vriendelijk zijn om bij elke vraag met een schaal van 1 tot en met 10 uw tevredenheid te vermelden? Een '1' staat voor zeer ontevreden en een ’10’ voor zeer tevreden. Als de vraag niet van toepassing op u is, mag u de vraag open laten of n.v.t. invullen.

1. Door wie bent u behandeld?
2. Op welke termijn kon u een afspraak krijgen?
3. Was dit een acceptabele termijn voor u?
4. Hoe werd u bij binnenkomst van de kliniek ontvangen (gastvrij, vriendelijk, etc.)?
5. Wat vindt u van de wachtkamer, ten aanzien van de inrichting
6. Wat vindt u van de deskundigheid van de assistente?
7. Werd u gedurende het hele traject door dezelfde behandelaar behandeld?
8. Werd u binnen 15 minuten ná de afgesproken tijd door de behandelaar geholpen?
9. In welke mate voelde u zich veilig tijdens het onderzoek/de behandeling door de behandelaar?
10. Heeft u een klacht naar aanleiding van uw behandeling?
11. Waarom heeft u voor deze kliniek gekozen (i.p.v. ziekenhuis of andere kliniek)?
(u kunt meerdere antwoorden aankruisen)
12. Wat zou u graag verbeterd zien aan de dienstverlening van deze kliniek?
13. Wat is uw meest positieve ervaring met deze kliniek?
14. Hoe bent u met deze kliniek in contact gekomen? Via:
15. Wat vindt u van de bereikbaarheid en parkeergelegenheid van de kliniek?
16. Wat vindt u van de hygiëne in de kliniek?
17. Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid van de kliniek?
18. Hoe werd u telefonisch geholpen?
19. In welke mate zou u onze kliniek aanbevelen aan vrienden/familie?
20. Geef uw rapportcijfer voor de totaalindruk van de kliniek
21. Wat is uw geslacht?
22. Wat is uw leeftijd?
23. Mag de kliniek contact opnemen met u naar aanleiding van uw antwoorden op deze enquête? (U mag de enquête ook anoniem invullen natuurlijk)

Met hartelijke dank voor uw moeite,

Directie en medewerkers

Polikliniek de Blaak

E-mail