31-01-2012 - Omdat de patiënt centraal staat in de organisatie van Polikliniek de Blaak is het van groot belang de klanttevredenheid regelmatig te toetsen. Dit gebeurt door in een bepaalde periode alle patiënten na afloop van de behandeling te vragen om anoniem een enquête in te vullen. De resultaten van deze enquête worden in het PTO rapport uitgewerkt. Dit jaar is onderzoek gedaan onder patiënten met spataderen, huidziekten of aambeien. Iedere arts is onderzocht op klantvriendelijkhied, vakkundigheid en uitloop van spreekuur.

Aan de enquête 2011 hebben 455 patiënten meegewerkt. Gemiddeld gaven zij Polikliniek de Blaak een 8,4 als eindcijfer. Bij een enkele arts liep de wachttijd te ver op. 
Begin 2012 wordt vervolg onderzoek gedaan naar de oorzaak van deze uitloop, zodat dit snel opgelost kan worden. Naast deze antwoorden zijn er enkele zeer nuttige opmerkingen, tips en suggesties aangedragen door de patiënten.

Polikliniek de Blaak is natuurlijk heel trots op dit resultaat en wil iedereen die meegewerkt heeft graag bedanken. Hoewel de resultaten uitstekend waren zijn er toch ook diverse verbeterpunten naar voren gekomen waarmee het kwaliteitsteam inmiddels aan de slag is gegaan.

 

patienttevredenheidsonderzoek polikliniek de Blaak

Meest gelezen


youtube google instagram twitter facebook

Polikliniek de Blaak maakt gebruik van cookies
Klik hier voor meer informatie.

  
Ik accepteer de cookies van deze website.